Handelsbetingelser

FORBEHOLD OG PRISER
Vi forbeholder os retten til at ændre priser uden varsel. Alle priser på disse sider er opgivet excl. moms, da foreningen er momsfritaget. Vi tager forbehold for tryk-/tastefejl.

BETALING
Medlemmet modtager en elektronisk faktura, som skal betales senest 14 dage efter indmeldelsen.
Opkrævningen dækker perioden indtil næste fælles kontingentopkrævning som finder sted primo og medio på året.
Der sendes en ny faktura til medlemmet, ved næste fælles opkrævning, medmindre medlemskabet er blevet opsagt. Randers Roklub opbevarer ikke medlemmets kreditkort informationer.

KVITTERING
Medlemmet modtager en kvittering for betaling fra betalingskort via e-mail.

FORTRYDELSESRET
Der er ikke fortrydelsesret. Og der refunderes ikke penge ved udmeldelse midt i en kontingentperiode.
REKLAMATIONSRET
Da der ikke er tale om fysiske produkter med ydelser, er du ikke omfattet af en reklamationsret. Du kan dog klage til bestyrelsen, hvis der er omstændigheder, du er uenig i. Alle klager vil blive behandlet i bestyrelsen, hvorefter du vil få en tilbagemelding.

MEDLEMMETS ANSVAR
Randers Roklub forbeholder sig ret til at spærre medlemmets adgang til klub og både ved manglende betaling,og hvis der sker misligehold af klubbens ejendom eller forenings-systemet. Der vil ikke blive udbetalt kompensation til medlemmet ved evt. spærring.